loading...
پایگاه اینترنتی نزدیکه...
اطلاعات
سایت جدید نزدیکه راه اندازی شد...
www.Nazdikeh.ir
توجه آدرس Nadikeh.tk به زودی به سایت اصلی ارجاع داده می شود.

اسپانسر ویژه ما




آخرین مطالب رادیو نزدیکه
آرشیو

            

mahdiar بازدید : 54 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بغض پدر شهید احمدی روشن در دانشگاه شیراز ترکید:

اگر به غنی سازی 20درصد احتیاج نداشتیم، چرا مصطفی را از ماگرفتید؟

پدر شهید احمدی روشن در اعتراض به صحبت برخی افراد مبنی بر مورد نیاز نبودن غنی سازی 20 درصدی تصریح کرد: اشتباه می کند کسی که می گوید ما به غنی سازی 20درصد احتیاج نداشتیم؛ اگر احتیاج نداشتیم چرا میلیاردها تومان از بیت المال را خرج کردید که حالا در آب رودخانه بریزیم. اگر احتیاج نداشتیم چرا مصطفی را از ما گرفتید؟

mahdiar بازدید : 31 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

محبان مهدی (عج):حیات انسانی و معقول بشر در گرو پیوند با حقایق وَحْیانی قرآن کریم است، چرا که وحی یگانه عامل زندگی‏بخش بشر و پیروی از دستورها و آموزه‏های آن، زمینه‏ساز باریابی به زندگی معقول و مطلوب است: (استَجیبوا لِلّهِ ولِلرَّسولِ اِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم)(1) ؛ (مَن عَمِلَ صلِحًا مِن ذَکَرٍ اَو اُنثی وهُوَ مُؤمِن فَلَنُحیِیَنَّهُ حَیوةً طَیِّبَة...

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 37 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

حسن رحیم‌پور ازغدی در همایش تحجر و اسلام آمریکایی که در سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس و به همت موسسه راهبردی حق پژوهی برگزار شد، با بیان اینکه ریشه تحجر جهل به اسلام است، گفت: جریان های متحجر در دین اسلام مستضعف فکری هستند و باید به آنها آگاهی رساند. وی با اشاره به تفاوت های اسلام آمریکایی با تحجر بیان کرد: ریشه اسلام آمریکایی ضعف فکری نیست، بلکه آنان با آگاهی یک نوع جدیدی از اسلام را تبلیغ می کنند که علاج مقابله با اسلام آمریکایی افشاگری است.

mahdiar بازدید : 35 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

شکی نیست که شخصیت‌های مقدس انبیاء و ائمه ‌معصومین ـ علیهم السلام ـ همچنین امامزادگان، برای مسلمانان و به‌خصوص شیعیان جایگاه ویژه و مهمی دارند و اگر قرار است که در مورد این حضرات معصومین و ذوات مقدس، فیلم یا مجموعه تلویزیونی ساخته شود تا به واسطه تاثیرگذاری رسانه، ‌در ذهن مخاطبان عام، دوام و ماندگاری داشته باشند

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 36 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اهل ايالت كاليفرنياي آمريكاست و با صحبت‌ها و راهنمايي‌هاي مادرش، از يك مسيحي كاتوليك، به مسلماني آگاه تبديل شده است. او در گفت‌وگويي، نکات قابل‌توجهی را در مورد حجاب و تربيت دختران بيان كرده است که  آن را  به همه زنان و دختران مهدوي، تقديم می‌کنیم؛ چرا که يکي از خواسته‌هاي حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف درخواست حجاب و عفاف براي بانوان جامعه اسلامي است و ايشان از خدا مي‌خواهد: «پروردگارا بر زنان ما حيا و عفت را تفضّل فرما».

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 286 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

سریال «کماندار» با نام لاتین Arrow محصول شبکه CW آمریکا و یکی از سریال‌های جدیدی است که از روی کمیک استریپ‌های آمریکایی ساخته شده است. این سریال داستان یکی دیگر از ابر قهرمان‌های آمریکایی به نام «کماندار سبز» است که در ردیف سوپرمن، بتمن و… قرار می‌گیرد.

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 54 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از اعتراض های زنجیره ای به اشکالات فیلم سینمایی رستاخیز ، این بار حجت الاسلام ثمری ۱۴ اشکال اصلی این فیلم را برشمرد .

حجت الاسلام و المسلمین علی ثمری صاحب کتاب «شرح شمع» که روزنگار و تاریخ تحلیلی عاشورا با نگاهی بر یکصدو پنجاه مقتل متقدم و متاخر است، طی بیانیه ای به فیلم «رستاخیز» اعتراض کرد.

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 33 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

انتظار مهدی [عج] انتظاری است که از ابتدای عالم آغاز شده است یعنی از زمان‌های بسیار دور، انبیاء و اولیاء نوید ظهور او را داده‌اند و در زمان‌های نزدیک­تر، همه امامان ما، آرزوی روزگار دولت او را داشته‌اند.

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 48 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از افرادی که ید طولایی در مفسده های دربار پهلوی داشت ملکه آخر نظام سلطنتی ایران یعنی فرح پهلوی بود .

یکی از عوامل بروز نارضایتی شدید از رژیم شاه، فساد بی‌حد و حصر دربار بود. فساد اخلاقی، تکبر و تفرعن، فساد جنسی، فساد مالی و فساد دینی تمام تار و پود دربار را در‌نوردیده بود. فساد با ظهور رژیم پهلوی در دربار همزاد بود، ولی در پایان عمر رژیم، به صورت یک فرهنگ حاکم درآمده بود.

در ابتدا رژیم سعی می‌کرد فساد دربار را به دلایل فرهنگی مردم مخفی نگه دارد و همین امر موجب شد تا خاندان سلطنت خود را از مردم پنهان و کم‌کم رابطه باریک خود را با مردم قطع کنند و دربار به یک اشرافیت و طبقه‌ای تبدیل شود که هیچ چیز بین آنان و مردم را پیوند نزند.

از ماجراهای دوستی های عجیب او با مردان در ایران تا روابط عاطفی با پسران و مردان خارجی در زمانی که وی صاحب چند فرزند بود بگذریم ، نقل و قول هایی از خاطرات خود او را در ادامه آورده ایم تا متوجه عمق فساد در این خاندان شوید.

مقاله در ادامه مطلب...

mahdiar بازدید : 53 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

قرقيسيا نام منطقه‌اي واقع در «دمشق» است و در روايات بسياري درباره نبرد بزرگي كه در آخرالزّمان در اين منطقه اتّفاق مي‌افتد سخن گفته شده است. از آنجا كه برخي عالمان و محقّقان در سال‌هاي اخير تلاش‌هايي را براي انطباق نبرد قرقيسيا بر نبرد آرمگدون ـ كه از نظر ما عقيده‌اي خرافي است و در جهت سودجويي‌هاي مادّي و سياسي صهيونيسم به كار گرفته مي‌شود ـ سامان داده‌اند و اين، صهيونيسم را در رسيدن به اهداف شوم خود ياريگر است، نگارنده بر آن شده است ثابت كند كه آرمگدون افزون بر خرافي، ساختگي و توطئه‌آميز بودن، به لحاظ نشانه‌هايي كه صهيونيست‌ها براي آن برشمرده‌اند ـ چه نشانه‌هاي پيش از وقوع و چه نشانه‌هاي پس از آن ـ نيز به هيچ وجه با نبرد قرقيسيا يكسان نيست و اين دو نبرد هرگز اين هماني ندارند.

ادامه مطلب مراجعه شود...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مطالب بیشتر در پایگاه نزدیکه قرار گیرد؟
    نشان همسنگران


    logo1

    ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 1,224
  • بازدید کلی : 34,842