loading...
پایگاه اینترنتی نزدیکه...
اطلاعات
سایت جدید نزدیکه راه اندازی شد...
www.Nazdikeh.ir
توجه آدرس Nadikeh.tk به زودی به سایت اصلی ارجاع داده می شود.

اسپانسر ویژه ما




آخرین مطالب رادیو نزدیکه
آرشیو

            

mahdiar بازدید : 106 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

خیانت اصلاحات با کلیدواژه آزادی مطبوعات

سایت سفیر فیلم همزمان با شایعاتی مبنی بر بازگشایی مجدد انجمن صنفی روزنامه نگاران، کلیپ تصویری «آزادی توطئه» را منتشر کرد.

کاری از مرکز مستند سفیر

mahdiar بازدید : 101 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

مستند امام صادق(ع) بزرگترین دانشمند و معلم و راهنما

Imam Jafar Sadiq (a.s): The Greatest Scientist, Guide and Teacher – English, Urdu

مستند به زبان انگلیسی و بدون زیرنویس فارسی هست

mahdiar بازدید : 48 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

این مستند در دو بخش ارائه گردید: در بخش اول این مستند سعی در معرفی بد افزاری به نام استاکس نت (Stuxnet) داشت که در تیر ماه ۱۳۸۹(جولای ۲۰۱۰) با هدف خرابکاری در تأسیسات صنعتی، به نیروگاه اتمی بوشهر حمله کرد. این مسأله زمانی اهمیت بیشتری دارد که بدانیم ویروس استاکس نت با قابلیت تخریبی بالا و سیستم پیشرفته ای که دارد از دیگر بد افزار ها متمایز است.

در ادامه این بخش از مستند نیز به موارد دیگری چون نحوه عملکرد استاکس نت، راه های نفوذ این ویروس به رایانه یا شبکه های رایانه ای مورد نظر، وسعت آلودگی، طراح یا طراحان احتمالی استاکس نت اشاره می گردد. اما به طور کلی بایستی بدانیم که بد افزارها می توانند سه اصل مهم امنیت اطلاعات یعنی در دسترس پذیری، محرمانه بودن، یکپارچگی اطلاعات را خدشه دار کنند. افشای اطلاعات محرمانه دولتی ، سرقت اسناد دیجیتالی، تغییر داده ها، حمله به زیر ساخت ها از جمله اهداف مهم هکر ها و بد افزار هستند.

khadem110 بازدید : 68 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود مستند سرگردون/نقد و بررسی شبکه های ماهواره ای/با لینک مستقیم

مستند سرگردون - نقد و بررسی شبکه های ماهواره ای

تاریخ : 1392

توضیحات : سرگردون  به نقد و بررسی شبکه های ماهواره ای از دیدگاه روانشناسان و کارشناسان رسانه و بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون می پردازد. برای دانلود با لینک مستقیم و کیفیت عالی به ادامه مطلب مراجعه کنید...


mahdiar بازدید : 41 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

مستند خاک بی خاطره / نگاهی بر نحوه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) / لینک مستقیم دانلود

امام صادق (علیه السلام) فرمودند : در اثر ضرباتی که قنفذ بر پیکر نازنین زهرا علیها سلام وارد ساخت سقط جنین کرد و بدان علت پیوسته رنجور و ضعیف می گشت تا اینکه بستری شد. و امیر المؤمنین و اسماء بنت عمیس از آن حضرت پرستاری می نمودند.

البته علت رنجوری و ناتوانی روز افزون حضرت زهرا (سلام الله علیها) تنها بیماری نبوده، بلکه علاوه بر آن ناراحتی های روحی و غم و غصه های قلبی آن حضرت بود که در اثر بروز مشکلات برای جهان اسلام پیش آمده بود. و رفته رفته اسلام حقیقی از مسیر اصلی خود منحرف می گشت، و شالوده های اختلافات و درگیری ها میان امت اسلامی پی ریزی می شد و وحدت و اتحاد میان مسلمانان رخت بر می بست تا جایی که حرمت های نبوی نیز شکسته شد… امثال این افکار ناراحت کننده بوده که زهرای عزیز را رنج می داد و روز به روز رنجورتر و ضعیف تر می شد. تا منتهی به شهادت و تشییع بدن مطهر ایشان به صورت پنهانی گشت.

فیلم مستند خاک بی خاطره / نگاهی بر نحوه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)

مدت زمان : ۳۵ دقیقه

کیفیت : VCDRip (خیلی خوب)

کارگردان و مجری طرح : سید محسن شریفیون | محمد محسن یوسفی

کارشناس : حجت الاسلام و المسلمین انصاری

کاری از : مرکز نشر اعتقادات

 

mahdiar بازدید : 44 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

انیمیشن کوتاه در فضیلت حضرت فاطمه (س)

شب تاریک کنار تو به سر می آید نام زهرا به تو بانو چقدر می آید

آبرو یافته هر کس به تو نزدیک شده ست خار هم پیش شما گل به نظر می آید

khadem110 بازدید : 91 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود مستند مهارنشده /کیفیت عالی/با لینک مستقیم

مستند مهار نشده

سال تولید : 1390

موضوع : سیاسی

کیفیت : DVDRip

توضیحات :

«مهار نشده» (Uncontained) مستندی است به زبان انگلیسی که جستجوی یک دانشجوی پاکستانی در «ایران سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱» را روایت می کند.بعد از ترور ۲ دانشمند هسته ای در نوامبر ۲۰۱۰، «محتشم» درگیر پرونده اتمی ایران شده و وادار به بررسی اتهام ایران در ساخت سلاح اتمی می شود. او در این مسیر با چهره های متفاوتی، نظیر احمد شیرزاد نماینده جنجالی مجلس ششم، تیری میسان نویسنده رانده شده از فرانسه و مرضیه هاشمی (میلانی فرانکلین) خبرنگار سیاه پوست آمریکایی تبار روبرو می شود…

mahdiar بازدید : 65 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

مسئله‌ای که صحبت هر روز نیست. مسئله‌ای که بسیاری نه قادر به تصور آنند، نه قادر به درک آن و نه قادر به قبول وجود و ابعاد آن. اما متاسفانه این یک واقعیت است. واقعیتی تاریخی که تا به امروز ادامه دارد. واقعیتی که به نظر می‌رسد نه تنها از شدت آن کاسته نشده، بلکه سیر صعودی عظیمی به خود گرفته و در دنیای مدرن در مقیاس‏هایی بسیار بزرگتر انجام می‌شود.

عمده مورخان می‌دانند و اذعان می‌کنند که قربانی انسان در گذشته در میان بسیاری از ادیان و فرق رواج داشته. معابد آلوده به خون آزتک‌ها گواهی بر این مدعاست. قلب تپنده بسیاری از بیگناهان در آنجا به صورت زنده، به عنوان قربانی به خدای اعظم تمدنهای آمریکای جنوبی، کتزلکوتل یا کولاکان، “اژدهای پردار”، از سینه‌هایشان بیرون کشیده شد. تاریخی که بی‌شباهت به “اسطوره” ضحاک اژدها “پادشاه هفت کشور” که “مارهایش” “مغز” جوانان را می‌خورد نیست.

mahdiar بازدید : 35 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

فیلم برنامه چشم بندان / نقد فیلم نبرد تایتان ها / Clash of Titans / سعید مستغاثی / لینک مستقیم دانلود

سینما به دلیل جذابیت های بسیار و نفوذ فراوان در همه گروه های سنی به ویژه جوانان، همواره به عنوان ابزاری بی بدیل برای استیلای فرهنگی، برای مردمان اقصی نقاط جهان به کار گرفته شده است. ابزاری کارآمد که رویکرد تولید کنندگان آن در بسیاری از موارد، فرسنگ ها با دنیای فرهنگ فاصله دارد.

نظام تبلیغاتی و رسانه ای غرب طی دهه ای متوالی کوشیده است تا افکار عمومی جهانیان را با اهداف خود همسو کند؛ نظامی که شبیخون فرهنگی خود را بیش از همه بر جوامع و اندیشه هایی متمرکز می کند که مردم و رهبران آن در مقابل استیلای بیگانه ایستاده اند…

برنامه چشم بندان این بار به تحلیل فیلم نبرد تایتان ها [Clash of Titans] که فرهنگ شرک آمیز خدایان در یونان باستان را به تصویر می کشد که در آن مفاهیم دینی از جمله مفهوم منجی بشریت به گونه ای ضد دینی نشان داده می شود.

 

khadem110 بازدید : 4214 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود مستند میراث آلبرتا 1 /با دو کیفیت SD و HD /با لینک مستقیم

مستند میراث آلبرتا 1

سال تولید : 1390

موضوع : اجتماعی

کیفیت : HD 720p | HDRip 720p

توضیحات :

هر سال، تعدادی زیادی از دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های برتر کشور، برای ادامه‌ی تحصیل، مهاجرت کرده و راهی کشورهایی نظیر امریکا می‌شوند. حسین، راوی مستند، که خود از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است، درباره این فیلم می‌گوید:«فرار مغزها موضوع اصلی این فیلم است. این فیلم به فرار مغزها به بهانه ادامه تحصیل در آمریکا و کانادا اشاره دارد، به این معنا که اغلب دانشجویانی که رتبه بالای دویست دارند و اغلب در رشته‌های فنی و ریاضی دانشگاه شریف تحصیل می‌کنند، برای ادامه تحصیل به خارج از کشور کوچ می‌کنند و بسیاری از این مهاجران تحصیل کرده دیگر تمایلی به برگشت ندارند…»


 

mahdiar بازدید : 25 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

پیوند منافقین و آمریکا

سخنرانی دو تن از سیاست مداران آمریکایی در گردهمایی که توسط گروهک تروریستی منافقین اندکی پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد. عمق کینه و خشم آن ها از ایران در این همایش قابل درک است..

 

جان بولتون سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل که بشدت از حماسه سیاسی انتخابات عصبانی بود دربخشی از صحبت های خود اینگونه اظهار می کند :

" سیاست های غرب و به طور خاص کشور من، ایالات متحده بایستی این باشد که با روحانی مذاکره نکند بلکه روحانی را سرنگون کند. "

 

 

mahdiar بازدید : 43 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

چگونه آرام جهان در بحران آخرالزمان فرو رفت ؟
مستند آماده شده در موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) با موضوع آخرالزمان که به بررسی حوادثی که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد پرداخته می‌شود. امید است که این خدمت در پیشگاه امام عصر علیه السلام مقبول واقع شود

mahdiar بازدید : 51 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

فیلم مستند سیاسی «تاوان» به کارگردانی محمدهادی نعمت اللهی با موضوع حمله به پادگان اشرف در شهریور امسال و کشته شدن بخش عمده ای از اعضای اصلی سازمان منافقین (مجاهدین خلق) به تصویر کشیده شد. داستان با این روایت آغاز می شود و به جنایت هایی که اعضای این تشکیلات به مردم در خاک عراق کرده اند می پردازد. بخشی از تصاویر و مصاحبه های این فیلم در عراق تصویربرداری شده است. این فیلم مستند ۲۵ دقیقه ای درباره حمله ای است که در تاریخ ۱۰ شهریورماه به پادگان اشرف انجام شده است و طی این حمله ۵۲ عضو منافقین (مجاهدین خلق) کشته شده اند.

khadem110 بازدید : 62 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود نقد و بررسی فیلم شاهزاده پارسی/با لینک مستقیم

نقد و بررسی فیلم شاهزاده پارسی

 

توضیحات : شاهزاده پارسی یکی از پر در آمد ترین داستان ها در صنعت بازی های رایانه ای و فیلم سازی آمریکا است. این داستان اشاره عجیبی به ایرانیان مسلمان باستانی دارد. در این فیلم به نقد و بررسی فیلم Prince of Persia پرداخته می شود . برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید...

mahdiar بازدید : 41 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

فرقه های سری قسمت ششم شوالیه‌های معبد

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.

 

khadem110 بازدید : 68 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود مستند آخرالزمان و بازیهای رایانه ای/با لینک مستقیم 

دانلود مستند آخرالزمان و بازیهای رایانه ای

 

توضیحات : این مستند به بررسی تعدادی از بازی های رایانه ای ضد اسلام می پردازد.بازی هایی که با هدف اسلام هراسی ساخته شده است و پس از این هم ساخته خواهد شد. این بازی ها حتی کودکان و نوجوانان مسلمان را نیز به شک وا میدارد هرچند این مستند قدیمی بازی های قدیمی را بررسی میکند اما اهمیت ان بالاست زیرا امروز روز همچنان شرکت های اروپایی و امریکایی در حال ساخت بازی هایی با مفهوم تروریست بودن مسلمانان هستند. شما می توانید این مستند را از طریق ادامه مطلب با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود کنید...

mahdiar بازدید : 39 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

مستند زندگی نامه شهیدحسین خرازی

مستند کوتاه شهید حسین خرازی با مروری اجمالی به زندگی آن شهید عزیز را برای شما با لینک مستقیم آماده دانلود کرده ایم...

با ذکر یک صلوات از شهید حسین خرازی یاد کنیم.

 

mahdiar بازدید : 60 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.

 

mahdiar بازدید : 46 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 قسمت چهارم:فرقه‌های سری از مصر باستان تا فراماسونری  (بخش دوم)

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.

 

mahdiar بازدید : 34 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

در این مستند در ابتدا به چگونگی شکل گیری اقتصاد پول مبنا بر پایه بانک (اقتصاد بانک محور)، در غرب اشاره گردید و اینکه چگونه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این جریان به ایران وارد شد. همچنین در این میان صحبتهای اساتیدی چون دکتر حسن عباسی، علی اکبر رائفی پور در خصوص معایب و نتایج سوء سیستم اقتصادی پول مبنا بررسی می گردد.
در آخر این فیلم مستند نیز به نتایج تحقیقاتی برای مدل جایگزین نظام اقتصادی [سیستم اقتصادی برکت مبنا] پرداخته می شود. شما می توانید مستند بانک، جنگ با خدا را با کیفیت بالا و حجم مناسب و کمتر از منبع اصلی در ادامه مطلب دریافت کنید.

mahdiar بازدید : 66 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

قسمت سوم: فرقه‌های سری از مصر باستان تا فراماسونری  (بخش اول)

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.

mahdiar بازدید : 54 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

فروپاشی کابوس آمریکایی هاست. آمریکایی که در رویای آمریکایی دهه ۷۰ میلادی غرق بود و بهشت روی زمین را جایگزین بهشت آسمانی وعده داده شده می دانست، حال در باتلاق فروپاشی دست و پا می زند.

چه کسی ۱۰ سال قبل تصور می کرد آمریکای سرور دنیا کارش به جایی برسد که مردمانش با ۱۶هزارمیلیارد دلار بدهی بدهکارترین مردم جهان باشند و کشوری که مرفه ترین مردم جهان را داشت به حدی از بیچارگی برسد که فقرا بر ضد اغنیا در آن کشور قیام کنند.

 

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

کیفیت : DVDRip (عالی)

زیرنویس و پخش از : حیات تی وی

 

mahdiar بازدید : 37 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

در فیلم مستند کابوس کرکس‌ها یکی از سناریوهای ایران برای پاسخ به گزینه‌ی حمله‌ی نظامی را به تصویر کشیده است و با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب که اگر غلطی از آنها سر بزند «حیفا و تلآویو را با خاک یکسان خواهیم کرد»، حمله ایران به اسرائیل و ناوهای آمریکایی از طریق پهپاد را به صورت انیمیشن شبیه‌سازی کرده است.

مدت زمان : ۵۱ دقیقه

کیفیت : TVRip (عالی) –

حجم کل : ۳۱۵ مگابایت

کاری از : شبکه اول سیما (برنامه ثریا)

 

khadem110 بازدید : 31 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود مستند فرقه های سری - قسمت دوم


قسمت دوم: خاستگاه فرقه‌های سری در دوران باستان

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.


mahdiar بازدید : 36 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

مستند  شفاعت یا شکایت  بررسی آسیب ها و انحرافات شایع در مجالس عزاداری اهل بیت (ع) و نظر علما و مراجع شیعه نسبت به این گونه عزاداری ها و همچنین سوء استفاده و تمسخره و اهانت دشمنان تشیع و وهابیت نسبت به دستگاه عزاداری از جمله مباحث مطرح شده در این مستند میباشد:

  • 1-کیفیت نامناسب بیان ذکر نام مقدس ابا عبدالله الحسین (ع)
  • 2-پخش آهنگ و موسیقی در حین عزاداری
  • 3-استفاده از سبک های ترانه و مخالف با شان مجالس عزاداری اهل بیت (ع)
  • 4-کفرگویی و آلوده کردن نام مقدس اهل بیت (ع)
  • 5-ورود کذب و دروغ در عزاداری و انجام حرکات موزون
  • و ......

khadem110 بازدید : 214 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

نقد فیلم ایلیزیِم (بهشت) محصول سال 2013

ژانر : اکشن , درام , علمی تخیلی

کارگردان : نیل بلوکمپ

بازیگران : مت دیمون – جودی فاستر

توضیحات : ایلیزیم (بهشت) در یونان باستان محلی برای آرامش مردگان در زندگی پس از مرگ بود.فیلم از جایی شروع می شود که در اواسط قرن 22 یعنی سال 2154 میلادی زمین دچار قحطی , آلودگی زیست محیطی و افزایش شدید جمعیت می شود.در واقع زمین به جایی غیر قابل سکونت تبدیل می شود.اینجا ثروتمندان زمین دست به کار می شوند و برای زندگی راحت تر به یک ایستگاه فضایی خارج از کره زمین به نام ایلیزیِم (بهشت) نقل مکان می کنند.... شما میتوانید نقد فیلم بهشت را از طریق ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید... این اکیدا پیشنهاد میکنیم تا نقد این فیلم را تماشا کنید.

 

khadem110 بازدید : 472 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود مستند فرقه های سری - قسمت اول


قسمت اول: فرقه‌های سری

انتشار : 1392

توضیحات : مجموعه مستند «فرقه‌های سری» قصد دارد چگونگی شکل‌گیری فرقه‌هایی نظیر کابالا و فراماسونری را با استفاده از ۲۷ کارشناس خارجی به تصویر بکشد.موضوع این مجموعه مستند بررسی و تحلیل فرقه‌های سری است و از اهداف این برنامه آشنایی مردم با نحوه شکل‌گیری و قدرت یافتن شبکه انجمن‌های سری، افشاء واقعیت‌های پشت پرده این انجمن‌ها و آشنایی با نمادها و نشانه‌های مشترک بین این جوامع است چرا که بسیاری از افراد هنوز از مفاهیم و نمادها و نشانه‌های شیطانی بعضی از این جریان‌ها اطلاعی ندارند.


khadem110 بازدید : 334 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (1)

 

مستند فریب اوباما - با زیر نویس فارسی

فریب اباما (Obama Deception)، مستندی است که به طور موثر، این افسانه را که اباما بهترین کارها را برای مصلحت و بهتر شدن زندگی مردم آمریکا انجام می دهد، زیر سوال می برد. پدیده اباما، فریبی است که توسط سران و فرماندهان “نظم نوین جهانی” برنامه ریزی و مهندسی شده است. او به عنوان ناجی جهان به مردم آمریکا تحمیل شده تا مردم آمریکا را برای پذیرش “بردگی جهانی” فریب دهد. “نظم نوین جهانی” مربوط به چپ و راست نیست. مربوط به حکومتی جهانی است که قرار است توسط بانکداران بین المللی مدیریت و هدایت شود تا همه مردم جهان را تبدیل به برده های خود کند.....

khadem110 بازدید : 700 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

مستند اخراج شدگان با زیرنویس فارسی

 

تاریخ ساخت : 2008

زیرنویس از : تالار بیداری اندیشه

توضیحات : این فیلم مستند در 98 دقیقه سه مبحث کلیدی را همزمان دنبال می‌کند:
نخست نشان می‌دهد که در پرمدعاترینکشور جهان از نظر دموکراسی و آزادی بیان چگونه دانشمندانی را که دیدگاهیمتقابل با داروینیسم داشته‌اند؛ یعنی مخالف به وجود آمدن جهان به صورتتصادفی و یا انتخاب طبیعی بوده‌اند از دانشگاه‌های آمریکا اخراج می‌کنند.

دوم و در ضمن مصاحبه با دانشمنداناخراج شده از دانشگاه‌ها، به بررسی عقاید آنها و علل مخالفتشان باداروینیسم می‌پردازد و این بهانه‌ای می‌شود تا تهیه کننده مستند بابزرگترین داروینیست‌های جهان مثل "پروفسور داوکینز" به صحبت بنشیند ودلایلشان را در اینکه چرا جهان نمی‌تواند یک خالق داشته باشد یا حتی براساس طرحی هوشمند به وجود آمده باشد بشنود و سپس همانها را از نگاه خردگرایانه و ساینتیستی به چالش می‌کشاند.


سوم اینکه این مستند به بررسی ایدئولوژی‌های برآمده از نگرش داروینیستی و اصل بقاء اصلح می‌پردازد و باسفر به آلمان و دیدار از کوره‌های آدم سوزی و کشتارگاه‌های بیماران روانی،مبادی تفکر نازیسم را به عنوان نمونه‌ای از داروینیسم اجتماعی، طی مصاحبهبا محققان این دیدگاه بررسی می کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام مطالب بیشتر در پایگاه نزدیکه قرار گیرد؟
    نشان همسنگران


    logo1

    ثامن تم؛مرجع قالب و ابزار مذهبی وبلاگ و سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 579
  • بازدید سال : 1,263
  • بازدید کلی : 34,881